بیوگرافی امید نعمتی (خوانندهٔ گروه موسیقی پالت)

نام: امید نعمتی

تولد: ۱۷ فروردین ۱۳۶۳

ملیت: ایرانی

سبک‌(ها): موسیقی و موسیقی تلفیقی

حرفه(ها): خواننده

زمینهٔ فعالیت: موسیقی

هنرمندان همکار: گروه پالت

تحصیلات: کارشناسی

علت معروف‌شدن: قطعه تمام ناتمام (تیتراژ سریال لیسانسه ها)

 

امید نعمتی خواننده قطعه تمام ناتمام تیتراژ سریال لیسانسه ها است

 

امید نعمتی (متولد ۱۷ فروردین ۱۳۶۳در تهران) یک خواننده و آهنگساز ایرانی در سبک تلفیقی است. او از دانشگاه سوره مدرک کارشناسی نقاشی گرفته و یکی از اعضا و خوانندهٔ گروه موسیقی پالت است.

امید نعمتی به نقاشی علاقه‌مند است و مدتی را نیز در گروه دنگ شو فعالیت کرده است.

 

تجربه اولین عشق بسیار خوب بود ولی شیرین نبود، ۱۸ – ۱۹سالگی ام اتفاق افتاد، کسی می گوید : آن چیزی که من را نکشد، قوی ترم می کند، من هم با این تجربه قوی تر شدم ولی خیلی بد تمام شد، درد داشت.

امید نعمتی با شقایق صادقیان از هنرمندان فعال در حوزه موسیقی ازدواج کرده است.

 

امید نعمتی یک خواننده و آهنگساز ایرانی در سبک تلفیقی است

امید نعمتی مدتی را نیز در گروه دنگ شو فعالیت میکرد

 

امید نعمتی

 

سفیر سازمان ملل

در اکتبر سال 2014، Pallett باند بدلیل اجراهای خیریه ای خود به عنوان سفیر دائمی برای برنامه سازمان ملل متحد جهانی غذا (WFP) در ایران معرفی شد.

گروه پالت از شهریور ۸۹ بطور رسمی ایجاد شد، و فعالیت هم به این شکل بوده که هر زمانی که می توانستند دور هم جمع میشدند موسیقی می نواختند و میخواندند و در اینترنت انتشار می دادند. در اوج ناامیدی در فیسبوک صفحه ایجاد کردند و متوجه شدند که کارهایشان دیده میشود سپس موسیقی نمایش هومن سیدی را اجرا کردند که با استقبال زیادی روبرو شدند.

چند ماه بعد در سال ۱۳۹۲ برای فیلم ماهی و گربه، ترانه‌ ای با نام “باد ما را با خود خواهد برد” را اجرا کردند و کنسرت هایشان گرفت و گروه پالت شناخته تر شد.

 

عکس های امید نعمتی

 

اسم گروه هم خاص بود. چرا «پالت» به عنوان نام گروه انتخاب شد؟

به خاطر دارم با چند نفر از دوستان مشغول ساخت آهنگ برای یک جشنواره نقاشی بودیم. کارهایمان را آماده کردیم و در قالب سی دی برایشان ارسال کردیم. فکر کردیم روی سی دی چه بنویسیم و خودمان را با چه نامی معرفی کنیم. حسام محمدیان پور یکی از اعضای گروه که اکنون در کنار ما نیست، روی آن نوشت «پالت». بعدها هم دیدیم این نام خیلی جالب است و این تصور را به ذهن مخاطب می آورد که هر یک از ما با رنگ خودمان روی یک پالت قرار گرفته و رنگ های متفاوتی داریم.

 

 

امید نعمتی و همسرش شقایق صادقیان

 

 

عکس های جدید امید نعمتی

 

 

امید نعمتی با شقایق صادقیان از هنرمندان فعال در حوزه موسیقی ازدواج کرده است

 

امید نعمتی و گروه پالت