عکس بازیگران ایرانی در شبکه های اجتماعی

سریال آنام هم هماند هر سریال دیگر به پایان رسید و همانند 90 درصد سریال های ایرانی، خط داستانی قابل قبول سریال در یک قسمت و با گره ای کور اتمام یافت . سامیه لک بازیگر این سریال با این پست در کنار کارگردان جناب آقای جواد افشار به همه همکاران و عوامل خسته نباشید گفته است. سامیه باید از مردمی که شصت شب جلوی تلویزیون نشستند و آخر سر اینگونه از داستان ناامید شدند هم عذر خواهی پیشکش، حداقل تشکر کند.

 

 

حسین جان اجرای امشبم رو میخوام به تو تقدیم کنم.

 

فیلمبرداری حین موتورسواری محسن مسلمان و ترک‌سواری که ذکر و دعا و غلط کردم از دهانش نمی‌افتد.

 

 

عکس یادگاری علی رام نورایی در کنار سخنگوی سازمان آتش نشانی که سر ماجرای پلاسکو مشهور شد و سرِ لیست شورای شهر و رأی نیاوردن در کنار یاران چمران، مخروب!

 

نازنین بیاتی در آتلیه.

 

 

مطلبیست پر کرشمه و عزیزان ز هر جهت، چیزیم نیست ورنه با ادامه مطلب در خدمتتان هستیم.

 

تولد طناز خانم هم مبارک باشد. آرزوی پست های بیشتر در سال جدید از زندگی طناز. نوید محمدزاده هم بداند که بالاخره نوبتش میرسد.

 

سامان قدوس از وقتی متوجه رقابت شدید برای حضور در لیست تیم ملی شده، پست های خود را به زبان فارسی میگذارد :))

 

 

حالمان خوب شد میان انبوه بدحالی و اخبار ناخوش. خسته نباشید به تک تک خانم های فوتسالیست کشورمان که مقتدرانه قهرمان آسیا شدند. همچنین تبریک به شهرزاد مظفر برای این تیم ترسناک و بینظیری که ساخته.

 

 

اشکان دژاگه با این عکس که دختران زیبایش را در کنار پدرش نشان میدهد، روز پدر را به پدر عزیزش تبریک گفته است. در روزی که نه روز جهانی پدر بود و نه روز پدر ایرانی ها، فکر کنم در تقویم آلمانی ها چنین روزی بوده!

 

 

روزشمار تولد متین ستوده به شماره یک رسیده است. انشاالله فردا جشن و سرور خواهیم داشت!

 

گلاره خانم از احسان علیخانی اجازه گرفته ای که با سوژه های برنامه اش در ماه رمضان عکس گرفته ای؟! یک وقت ناراحت شود و بغض کند چه خاکی به سرمان بریزیم؟

 

پ.ن: احسان علیخانی این عزیزانِ ستودنی را از حضور در برنامه حالا خورشد رضا رشیدپور، با این توجیه که سوژه برنامه خودم در ماه رمضان هستید، منع کرده بود.

 

شیلا خداد و همسر جان در نمایشگاه کتاب. به نظر میرسد شیلا خانم آقای دکتر را به زور به مصلی برده است.

 

تا حالا با دیدن این همه “امید”، از آینده موسیقی “نا امید” شده بودید؟!

 

 

محیا دهقانی در شنزارِ دبی، که چند سالی است تعداد زیادی برج و آسمانخراش در آن کاشته اند.

 

 

دعای خیر و جمله امیدبخش بهاره رهنما برای فالوئر هایش. محتوایش این است که: نا امید نشوید، بالاخره یک روز یک همسر مایه دار پیدا میشود و شما را به آرزوهایتان میرساند.

 

 

حامد همایون نگذاشت شیرینی به هوش آمدن فرگوسن و خداحافظی ونگر در کام لندنی ها بیش از این دوام داشته باشد.

 

 

بهاره کیان افشار، سام درخشانی، پانیبال شومون و دوست عزیزشان که زحمت این سلفی را کشیده است.

 

 

علیرضا رئیسی ناب ترین عکس ممکن را برای تبریک تولد به رضا عطاران انتخاب کرده است. تبریک فراوان به رضای عزیز. البته باید به رضا در کنار تبریک به مناسبت تولدش، به خاطر از دست دادن مادر همسرش تسلیت نیز بگوییم. روحشان شاد و یادشان گرامی.

 

 

 

نه همیشه، تا شاهین نیا آدم را در لیست “رد دادگان” جای ندهد.

 

 

لاله مرزبان هم دارد روزهای خوشی در اینستاگرام سپری میکند. روز های پر از فالوئر و لایک و کامنت، به لطف سریالی به نام آنام با کلی خواستگار.

 

 

حنا کوچولو و آروین فسقلی در حال خوشگذراندن در هوای بهاری. هزار مرتبه شکر که آب و هوای این روز های تهران بسیار دلنشین و عالی است. هر روز هم باران میبارد، گویی تهران شده چابکسر.

 

 

سلفی عبدالرضا اکبری و خانواده اش در سریال آنام. آقای اکبری یکی از معدود بازیگرانی است که از دهه شصت تا امروز آهسته و پیوسته در سطح نخست هنر کشورحضور داشته است و همیشه هم خوش درخشیده است.

 

 

رضا گلزار و بهترین واکنش ممکن به تاخیر های فرودگاه مهر آباد! حرص خوردن و کلافه کردن اطلاعات فرودگاه دردی را دوا نمی کند، در این مواقع باید خوابید!

 

 

عشق بازی بانو ثریا قاسمی با این عکس خاص ار بانو نادره خیرآبادی مادر مهربان سینما. روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

 

 

گفته بودید چرا عکس از سپهر حیدری نمیگذاریم. از خودش خبری نیست و ولی زن و بچه اش در صحت کامل هستند.

 

 

هزاران تبریک به زیبا بروفه، بازیگر خوب و با سابقه سینما و تلویزیون کشورمان، همچنین آقا پیام صابری به مناسبت تولد فرزند عزیزشان. نام این کوچولو را نمیدانیم و فقط میدانیم که پسر است، پس به صورت پیش فرض کارن صدایش می‌کنیم. اگر دختر بود، گندم میشد.

 

 

ممنون از ستاره حسینی که تاکید میکند مسخره بازی های ظاهری اش بخاطر گریم فیلم نیست و انتخاب خودش برای دیده شدن در اماکن عمومی بوده است.

 

 

سحر دولتشاهی و ماهور الوند در اکران خصوصی “چهارراه استانبول” در پردیس کوروش. در ابتدا که در کپشن “جهارتایی” را دیدیم شوکه شدیم چرا انقدر بی خبر و همزمان! که سپس متوجه شدیم منظورش حضور تصویر بهرام رادان و محسن کیایی در بک گراند عکس است.

 

 

فقط کاپشن استاد رو عشقه.

 

 

نازآفرین کاظمی عکسی از گریم خود در نمایش “رومولیت” به اشتراک گذاشت. گریمی که هنر دست سارا خانم اسکندری است که در تصویر حضور دارند.

 

 

واقعا دیروز روز پدر بوده و خبر نداشتیم؟ فرشید نوابی و ارسطو هم این روز را جشن گرفته اند! محض احتیاط به پدر های خود زنگ بزنید و تبریک بگویید، اگر تشکر کردند که هیچی، به خیر گذشته، اگر هم با نگرانی جویای حالتان شدند، بگویید شوخی دوازده مِی است!

 

 

سعید معروف و مجتبی میرزاجانپور به اتفاق رفیقشان در حال خوشگذرانی در کنار یک زمین فوتبال.

 

 

همین که بهراد خرازی در کپشن ننوشته “من بودم، حاجی نصرت، رضا پونصد، علی فرصت…” میتوان به آینده این سینما امیدوار بود.

 

فریدون زندی کمی دیر به فکر بازگشت به ملیت آلمانی اش افتاده است.

 

 

تصویری متفاوت از لیلا حاتمی در نمایی از فیلم سینمایی “خوک” ساخته کمدی مانی حقیقی که به گفته اکثر بینندگان یکی از ضعیف ترین کار های مانی حقیقی است.