طالع بینی شهریور ماه 98 (همه ماه های سال, فرودین تا اسفند)

طالع بینی شهریور ماه 98

متولدین فروردین ماه :

زندگی ات را بالا و پایین کن و ببین در کجاها نقطه ها ضعف داری. تلاش کن تا در این ماه نقطه ضعف خود را تبدیل به نقطه قوت کنی. در این ماه به کس که به تو وفادار نیست،امید نداشته باش. پروردگارت هیچ گاه تو را رها نمی کند. رهروی حقیقت شدن تو را به آرامش می رساند. ارزش های اخلاقی را در خودت قوی تر ساز. تو را شخصی امین و با محبت و خالص می شناسند. همین طور باقی بمان و دست نیازمندان را تا جایی که می توانی بگیر.مشغله کاری خواهی داشت و به جای یک کار،شرایط کار کردن در جای دوم هم برایت مهیا می شود. در اواسط ماه معامله پر سودی صورت خواهد پذیرفت. درهای بسته تک تک در حال باز شدن هستند. ماه پرباری خواهد بود.اگر همین طور ادامه بدهی،به زودی فرد مشهوری خواهی شد.

متولدین اردیبهشت ماه :

شاید دوست داشتن برای عده‌ای از متولدین این ماه ایجاد دردسر کند، بنابراین اگر می‌‌بینید که توانایی تحمل دردسرهای آن را ندارید، فراموشش کنید. احتمالا در راهی که پیش می‌‌روید، دچار مشکلاتی خواهید شد ولی زود قضاوت نکنید و زود از کوره در نروید که در نهایت، تحمل این مشکلات نتیجه‌بخش خواهد بود. نظرات شما در مورد اطرافیان و دوستان نزدیک‌تان تغییر خواهد کرد. شما از طرف آنان مورد لطف قرار می‌‌گیرید و برای آنان کارهایی انجام خواهید داد که شما را تشویق خواهند کرد.

پیشنهادی خواهید داشت که شروعی برای پیروزی‌های شما خواهد بود، فقط باید با احتیاط عمل کنید و پله‌های ترقی را باحوصله و بدون عجله طی کنید. تا آن‌جا که برای شما مقدور است خود را با اعضای خانواده درگیر نکنید و سعی کنید اگر بین شما و هر یک از اعضای خانواده مشکلی وجود دارد، آن را با صحبت کردن برطرف کنید.

متولدین خرداد ماه :

گره کور زندگی تان بعد از مدتها باز می شود. احساس آزادی خواهید کرد. مسائل و مشکلات مالی را پشت سر گذاشته، به تعادلی در دخل و خرج خواهید رسید. وقت آن است به رویاهای تان جامه ی عمل بپوشانید. عده یی از متولدین این ماه به مسافرت های شغلی می روند. گروهی به تحصیل در رشته ی مورد علاقه ی خود می پردازند و گروهی به فکر شغل و حرفه ی جدید خواهند بود. در هر صورت بخت و اقبال مالی این گروه بلند است. این دوره بر عده یی از متولدین این ماه پایان تمام مشکلات و موانع است، در حالی که برای عده ای دیگر شروع مشکلات شغلی و مالی است.

متولدین تیر ماه :

این ماه پول قابل توجهی به دستتان می رسد که اوضاع زندگی را تا حدی تغییر میدهد ، سعی کنید این تغییر تاثیر خوبی روی خانواده بگذارد و همگی در لذت بردن از آن سهیم بشوید ؛ اگر دچار مشکل شدید با خونسردی موفق به حل آن میشوید.

شما انسانی خونگرم و دستگیر هستید و تمام دوستان و آشنایان از شما به عنوان الگویی در رفتار و کردار نام میبرند پس سعی کنید این خصلت زیبا را همچنان در خود حفظ کنید و به دیگران نیز انرژی مثبت بدهید.

متولدین مرداد ماه :

هدف تان را تا به انتها دنبال کنید و در نیمه راه ناامید نشوید که می گویند جوجه را آخر پاییز می شمارند. شما همیشه تحت تاثیر محیط اطراف خود هستید. اکنون به جای آن که زانوی غم در بغل بگیرید چاره ای بیندیشید که موانع زندگی تان رو به افزونی نرود و کاهش یابد. از جایی که انتظارش را ندارید کمک دریافت می کنید ولی شما آنقدر مشغول و نگران مسئولیت های تان هستید که توجهی به این کمک نمی کنید. او هنوز چشم امیدش به شماست. در زندگی عاطفی تان ممکن است کدورتی پیدا شود. شاید فکر او جای دیگری باشد. شاید شما به فکر او نباشید. شاید اصلا مقصر خودتان هستید. به خودتان بیایید، اگر نمی خواهید جرات گفتنش را داشته باشید.

متولدین شهریور ماه :

می خواهی ،تمام آدمهای منفی زندگی ات را ببخشی و با نیکی کردن آنها را به دوست تبدیل کنی.خرید وسایل جدید را به زودی شروع می کنی.می خواهی مسایل مالی را بادید دیگری نگاه کنی،اما اهل حساب و کتاب نیستی.اگر لازم است از کسی که بتواند مشاوره های خوبی به تو بدهد استفاده کن.هرگز برای دستیابی به اهدافت،قوانین را زیر پا نگذاشته ای و هر جایی می روی این حسن اخلاقت زبان زد خاص و عام است.

افراد زیر دستت را مورد تحسین قرار بده،پس از مدتی خواهی دید که کارآیی آنها بهتر خواهد شد.نیازهای ویژه اطرافیان و خانواده ات را درک کن.در این ماه ،با استرس و عصبانیت برخورد نکن،زیرا نگرش های مثبت خود را از دست می دهی و احساسات منفی بر تو غلبه خواهند کرد.پیش داوری ها را کنار بگذار.کارهای اداری پیش آمده،که احتیاج به زمان دارند،..قدر ساعات خوشی را که با آنها می گذرانی،بدان.

 طالع بینی ماهانه شهریور 98

متولدین مهر ماه :

کسی ممکن است در اول ماه از شما درخواست اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار واقعی بوده و برای کمک باشد. با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که می توانید. روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز میخواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید. خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دو هفته گذشته برخی از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می روند. تعجب نکنید اگر یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

متولدین آبان ماه :

یک سری کارهای عقب افتاده فکرتان را مشغول کرده است که با رسیدگی و انجام آنها از استرس و نگرانی شما کاسته میشود ؛ در این ماه یک دوست قدیمی به شما کمک خواهد کرد که شرایط و موقعیت بهتری از لحاظ کاری کسب کنید.

برای انجام کاری دچار تردید شده اید ، بهتر است دودلی را کنار بگذارید و ضمن مشورت با صاحب نظران و اعضای خانواده ، تصمیم درست را اتخاذ کنید.

متولدین آذر ماه :

این ماه با قاب ذهنی بهتری هستید و از لوازم یا وسائل نو شده خانواده لذت می برید و احساس رضایت خواهید کرد. شروعی عاشقانه با شریک عاطفی خود خواهید داشت . جاذبه ها افزایش خواهد یافت و شما می توانید یک رابطه قابل اعتماد را شکل دهید. اتحاد پیش زمینه ازدواجتان خواهد شد. بهتر است احساسات خود را با شریک زندگی تان در میان بگذارید زیرا زندگی عاشقانه نیازمند اعتماد متقابل و ماندگار است. با کار سخت بر ناامیدی ها غلبه کنید. در حرفه خود شاهد پیشرفت هایی در موقعیت خود هستید و ارتباط با زیر دستانتان قابل ملاحظه و خوب است. در طول این مدت در محل کار باید به شدت وقت شناس باشید و فرصتی برای نیازهای سازمانی اختصاص دهید.

متولدین دی ماه : 

تعدادی از کارهای‌تان را نیمه‌کاره رها کرده‌اید. سریع‌تر باید به آنها برسید چون هر چقدر زمان می‌‌گذرد کارهای جدیدتر را باید انجام دهید و این روند نظم کارهایتان را برهم خواهد زد. به زودی گشایشی در کارتان خواهد شد و کارهای‌تان سر و سامان خواهد گرفت. تجربیات جدیدی پیش روی شما است که باید آنها را خوب بررسی کنید. ذهن خود را از اتفاقات تلخ گذشته منحرف کنید. فکر کردن به این اتفاقات در پیشرفت شما تاثیر منفی خواهد داشت.

احساس می‌‌کنید که همان‌ فرصت‌هایی که دنبالش بودید، پیش آمده پس از آنها نهایت استفاده را بکنید. در جمعی که قرار می‌‌گیرید سعی‌تان این باشد که خود را از بحث اعضای آن جمع دور نکنید و به هر شکلی که شده در بحث آنها شرکت بجویید. به یک فعالیت فرهنگی دست خواهید زد که این فعالیت، چهره واقعی شما و توانایی‌های شما را به دیگران نشان خواهد داد. زمان مناسبی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی بزرگ نیست، آنها را برای مدتی به تعویق بیندازید.

متولدین بهمن ماه :

راهی در پیش گرفته اید که نباید از سختی های آن بهراسید چرا که همین سختی ها و موانع است که پیروزی و موفقیت را برای شما شیرین و دوست داشتنی میکند.

از دوستی نزدیک آزرده خاطر شده اید و به همین دلیل آن رابطه صمیمی گذشته را از دست داده اید اما باید سعی کنید که با گذشت و چشم پوشی به او نزدیک شده و با این عمل شیرینی گذشت را بچشید. تمامی امکانات و پتانسیل لازم برای پیشرفت و ترقی شما مهیا است که میتواند آینده درخشانی را برای خودتان رقم بزنید.

متولدین اسفند ماه :

از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست.

زمان، غنی ترین گنجینه هاست پس مراقب باشید زمان را از شما نگیرند یا آن را از دست ندهید. با صداقت به زندگی تان گرما ببخشید و سعی کنید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. اگر قصد سفر دارید، بهتر است آن را به بعد از انجام اموری که به شما محول شده موکول کنید.

گردآوری:ربکا/robeka.ir